İzleyiciler

21 Kasım 2012 Çarşamba

İncirli toplar

İncirli toplar
Malzemeler;

1 kg beyaz incir
1 paket bisküvi
1 çay bardağı çekilmiş ceviz içi
1 tatlı kaşığı kakao
1 paket hindistan cevizi tozu

Yapılışı;

İncirlerin kabuklarını soyup mutfak robotuna atalım. Bisküvilerin yarısını ilave edip iyice karıştıralım. Yoğurma kabımıza alalım. Kalan bisküvileri elimizle biraz irice kıralım. Ceviz içimizle ekleyelim. En üstünede kakaomuzu ilave edip iyice yoğuralım. Elimizle yuvarlak şekiller verip hindistan cevizi tozuna bulayalım. Dolapta bir süre dinlendirip servis tabağımıza alıp afiyetle yiyelim.

İncirli topların şifası;

01. Kemik sağlığına çokfaydalıdır.
02. Kalp ve damar sağlığında fayda sağlar, kötü kolesterolün vucuddan atılmasını sağlar.
03. Vücuda enerji ve güç sağlar.
04. Hastalıklarda hızlı bir iyileşme sağlar.
05. Astım, öksürük ve soğuk algınlığında faydalıdır.
06. Anne sütünü artırıcıdır

14 yorum:

mavi-saboreandoconmavi dedi ki...

Me parece muy rica esta receta. Yo hago una parecida que se llama pan de higos y proximamente pongo la receta. Un abrazo :)

BİRİNCİSİN dedi ki...

Ellerinize sağlık,oldukça şifalı kış için ideal bir tarif.Hayırlı akşamlar..

bülbülünyeri dedi ki...

Merhaba,
hiç incirlisini yemedim, çok ilginç geldi. Ellerinize sağlık. Nefis görünüyor.
Esen kalın.

Fuat Gencal dedi ki...

Çok teşekkür ederim.

Saygılar.

LEYLAnın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

Maşallah Fuat Bey çok besleyiciler.

Emine Kaya dedi ki...

Aslında çok sağlıklı bir tarif ama tatmadığım bir lezzet. Denemek lazım. Ellerinize sağlık görüntü de çok güzel..

umutluhayat dedi ki...

çok güzel bir lezzet olmuş.ellerinize sağlık.

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar, nefis bir lezzet ve enerji verici bir yiyecek.
Damadimin arkadasi yapmis getirmis, süt yapar diye, bizim toruna güzel yaradi, kizim cok begendi, bende tadtim nefis olmustu.
Nefis tarifiniz cok yönlü tüketilebilinir, ben hurmalisini da duydum ama daha deniyemedim, selamlar....

marijose dedi ki...

Ummmmmmm deliciosas¡¡¡ besos

Gülcan dedi ki...

çok teşekkürederim ellerinize sağlık harika görünüyorlar.

Vero dedi ki...

Se ven muy ricas! Saludoss

Tatlı'dan Tuzlu'ya.. dedi ki...

İnciri çok sevdiğim için çok güzel olduğuna dair kanaatim tamdır, ellerinize sağlık..

Lola-PAN FRITO O REBANAS dedi ki...

Simplemente delicioso.
Besos. Lola

gül kokuları dedi ki...

İncirin faydalı olduğunu duymuştum ama faydalarını bilmiyordum kurusuda aynı etki gösterir mi