İzleyiciler

17 Haziran 2011 Cuma

MERHABALAR

MERHABALAR
Öncelikle tüm arkadaşlarımın, dostlarımın, okuyucularımın cumalarını tebrik ediyorum. Mevlam herkese sağlık sıhhat versin. Uzun bir zamandır aranızda yoktum. Rahatsızlığım sebebiyle pc başına geçemedim. Kalbimdeki şikayetler sebebiyle sizlerden uzakta kaldım. Kalbimde kan kaçağı varmış. Ellerimin ayaklarımın şişmesi, ödem oluşması, nefes darlığım hep bu sebebten dolayı imiş biraz kilolu olduğum için kalp gerekli devirleri yapamayınca kalp kapakçığından kan geri kaçıyormuş. Önceleri çok korktum. Hatta kalbime şiir bile yazdım.(KALBİM) Korkmakla iyi olunamıyacağını bildiğim için her sabah düzenli bir şekilde ısırgan çayı içerek tedavime başladım. Ödem atıcı olarakta pısır püskülü ve kiraz sapını kaynatıp günde iki kere içtim. Doktorumun dediklerinide harfiyen uyguladım. Bol bol istirahat ettim. 
Bugün kızım Fatmanur ortaöğretim hayatını yine takdir yine üstün başarı alarak noktaladı. Bizleri çok sevindirdi. Bugün Damla özel sayısında kızımın Gönül Adamı /Yunus Emre yazısı yayınlanınca ayrıca çok sevindim.Kızımla gurur duydum. Sevincimi siz değerli dostlarımla paylaşmak istedim.
Bundan sonra kendimi iyi hissettiğim zamanlarda sizlerle beraber olacağım. 

Sevgi ve Saygılarımla....

37 yorum:

Mutfaktan mis kokular dedi ki...

Cok geçmis olsun Fuat abi, Allah acil sifalar versin. Tekrar o guzel tariflerinle aramizda olursun insallah. Hayirli cumalar

derya dedi ki...

Fuat Bey;
hayırlı cumalar hoşgeldiniz Rabbim şifa versin inşallah en kısa zaman
da sağlığınıza kavuşur ve dönersiniz.Sevgiler...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

gelmiş geçmiş olsun inşaAllah
sizi tekrar buralarda görmek güzel Fuat Bey
bundan sonra sağlık konunuz öncelikli olmak üzere hep iyi olmanızı diliyorum
kızınıza da hayatının her döneminde ve her alanında başarılar diliyorum
sağlık, mutluluk, huzur içinde inşaAllah...

Gülcan dedi ki...

çok geçmiş olsun fuat bey allah acil şifalar versin inşallah. kızınızıda tebrik ederim görüşmek üzere..........

umutluhayat dedi ki...

fuat bey çok geçmişler olsun.acil şifalar dilerim.bende çok merak ediyordum sizi.ısırgan otu çok şifalı bir bitidir.umarım sizede bol şifa verir.

İnci Yemek dedi ki...

Fuat bey acil şifalar dilerim,geçmiş olsun.Dermansız hastalıklar olmasın ne yapacağınızı bildikten sonra hastalığınızı atlatırsınız inşallah.
Fatmanurun başarısını da tebrik ederim ne mutlu sizelere...

sevda dedi ki...

öncelikle öok geçmiş olsun fuat bey.acil şifalar diliyorum.kızınızada ömür boyu başarılar dilerim.hayırlı cumalar.

GÜLOANNE dedi ki...

Hayırlı cumalar Fuat bey çok çok geçmiş olsun allah acil şifalar versin inşallah tekrar eski sağlığınıa kavuşursunuz

yeşim dedi ki...

çok çok geçmiş olsun .Rabbim acil şifalar ihsan etsin.fatmanur kardeşimizin başarıları daim olsun bende kutluyorum.hayırlı cumalar.saygılar...

yemekbiraşk dedi ki...

çok geçmiş olsun... fatmanurun başarısını kutluyorum
sevgilerimle..

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

Çok geçmiş olsun. ALLAH acil şifalar versin. Kızınızıda kutluyorum başarıları daim olsun SELAM VE SAYGILAR

papatya68 dedi ki...

Fuat bey Rabbim şifa versin kendinize çok iyi bakın çabuk iyileşip paylaşımlarınıza devam edin ki bizlerde faydalanalım inşaallah:)
Acil şifalar diliyorum size
Kızınıza da başarılarının devamını dilerim
kalın sağlıcakla

GÜLOANNE dedi ki...

Mutlu bir pazar geçirmeniz dileğiyle Babalar gününüz kutlu olsun Fuat bey

Banu dedi ki...

Dünden aklımdaydınız şimdi gelebildim.

Öncelikle babalar gününüz kutlu olsun...

Çok büyük geçmiş olsun Rabbim şifalıklar versin daha da iyi haberlerinizi bekliyorum.

Kızınızı tebrik eder gözlerinden öperim...
Saygılarımla...

İnci Yemek dedi ki...

Sizin ve ailenizin kandilinizi kutlarım fuat bey..

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

merhabalr fuat bey, ne zamandır blogunzuu ne yazık ki ihmal etmiştim.. rahatsızlığınızdan haberim yoktu.. rabbim acil şifalar versin inşallah... kızınızı da gönülden kutluyorum tebrikler.. en kısa sürede görüşmek dileğiyle sevgiler..

Rachel dedi ki...

Parabéns Fuat...grandes emoções na família!

Publiquei uma receita da culinária turca, dá uma passadinha lá no blog para conferir, ok?!
Ótimo fim de semana !!!
Bjs!!

Toyin O. dedi ki...

Very pretty picture, thanks for sharing.

aysemmutfakta dedi ki...

acil şifalar diliyorum .inşallah en kısa sürede sağlığınıza kavuşursunuz..

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Fuat bey;
Geçmiş olsun dileklerimle RABBİM,den acil şifalar diliyorum.
Ayrıca kızınızın başarılarını kutluyor,devamını diliyorum.
Kalbiniz için hazırladığınız video için de elinize yüreğinize sağlık.
En kısa zamanda sağlığınıza kavuşmanız dileklerimle saygılar...

tatesal dedi ki...

Fuat bey çok geçmiş olsun,rabbim acil şifalar versin inşallah...

Özgen dedi ki...

Çok geçmişler olsun Fuat Bey Allah şifalar versin,Ramazanınız mübarek olsun.Kızınız için de ayrıca tebrikler hayırlı elatlar yetiştirmemiz herşeyden önemli.Tekrar aramıza hoşgeldiniz saygılar...

medura dedi ki...

Hayırlı Ramazan'lar ve Allah'tan acil şifalar dilerim.
Eğer araştırma aşamasındaysanız ehil bir doktor tavsiye etmek isterim, bulduysanız da belki başka bir okuyucunuzun işine yarar diye bahsetmekte fayda var:
Babamın kalp damarlarında (4'ünde) %70'in üzerinde tıkanıklık vardı. Bursa'da Dr. Asri Satılmış Bey'i tavsiye ettiler. 9 aylık sıkı bir bitkisel tedavi gördükten sonra gayet iyi oldu elhamdlillah.
Ameliyatı tercih ederseniz -eğer İstanbul'da değilseniz (orada imkanlar daha fazla diye diyorum)- İzmir'de Şifa Hastanesinin Kalp Damar Cerrahisi uzmanlarının başarılı olduğunu söylemek isterim. Gelecek olursanız birkaç dr. ismi vermek istiyorum. Doç. Dr. Mehmet Ateş (başhekim), Yard. Doç. Dr. Faik Fevzi Okur, Prof. Dr. Alp Alayunt. İsimleri araştırırsanız çeşitli kritik operasyonlardaki başarılarıyla basında da yer aldıklarını göreceksiniz.
Tekrar Allah'tan acil şifalar diliyorum.
Nazik yorumunuz için de çok teşekkür ederim.

yeşim dedi ki...

size ve tüm ailenize hayırlı ramazanlar diliyorum fuat bey...
dilerim eski sağlığınıza kavuşmuşsunuzdur ve çok daha iyisinizdir.Rabbim hep yanınızda olsun yar ve yardımcınız olsun...saygılarımla....hayırlı iftarlar...

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

cok gecmis olsun Rabbim kimseyi dert verip derman aratmasin insallah ...
kizinizida tebrik ederim
güzel dilekleriniz icin de ayrica cok tesekkürler sizede hayirli Ramazanlar olsun saygilar ...

Fatoş Öztürk dedi ki...

Geçmiş olsun Fuat Bey size ve bütün şifa bekleyen hastalara acil şifalar diliyorum.
Başı RAHMET ortası MERHAMET sonu ise CEHENNEM’den AZAD olan Mübarek Ramazan ayının hayırlara vesile olmasını dilerim….

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Fuat Bey çok geçmiş olsun. İnşallah sağlık probleminiz en kısa sürede geçer.
Rabbim yardımcınız olsun.
Hayırlı Ramazanlar.

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar, acil sifalar dileriz Fuat Bey, insallah her sey yolunda dir.
Hayirli Ramazanlar, saglik ve sifalar ümidi ile...

Banu dedi ki...

Hayırlı Ramazanlar Fuat Bey...
Ramazan ayının bereketi nuru üzerimize olsun...Size Rabbimden acil şifalar dilerim ailenize ve size sevgi ve saygılarımla...

Tülay Çulha Sarı dedi ki...

Çok geçmiş olsun Fuat Bey, insan kendinin doktoru olabiliyor gerçekten de siz de kendinize bakmanın yollarını biliyorsunuz ne güzel. Acil şifalar diliyorum.

Senem dedi ki...

Fuat bey geçmiş olsun. Biliyorsunuz bende obezite ameliyatı oldum 34 kilo verdim. Ama bendede bir ödem var sebebini bilemiyorum ama 12-13 kilo diyor doktor .Mısır püskülünü içeyim dedim ama çokda içemedim. yeşil çayı içmeye çalışıyorum siz atabiliyormuunuz ödemi

susamcorekotu dedi ki...

geçmiş olsun aman dr dediklerine dikkat edin ben de geçen yaz 2 kez kalp ameliyatı oldum:(( acil şifalar dilerim,fatmanura sevgiler

tatlilar gülcandan dedi ki...

BEYAZ BİR GÜL GÖNDERİYORUM YAPRAĞINDA İMAN DALINDA SEVGİKOKUSUNDA MUHAMMEDRENGİNDE NUR VAR HANENİZ HUZURLA KALBİNİZ NURLA DOLSUN KADİR GECENİZ MÜBAREK OLSUN.......

yeşim dedi ki...

Güzellik, birlik, beraberlik dolu, her zaman bir öncekinden daha güzel ve mutlu bir Ramazan Bayramı diliyorum.saygılarımla...

çeşnici Handan dedi ki...

Fuat Bey çok geçmişler olsun acil şifalar dilerim. Bir an önce güzel yazılarınızla blogunuzla sizi aramızda görmek isteriz. Kzınızı da tebrik ederim.

birdutmasali dedi ki...

Fuat bey acil şifalar diliyorum,
kendinizi en iyi hissettiğiniz zaman, sağlık ve keyifle burada bekliyor olacağız..

"Zeynep" dedi ki...

GEçmiş olsun Fuat bey, çok sıkı bir blog yazarı olmadığım için ne kendi bloğuma sık sık birşeyler ekliyor, ne de başka bloglara yorum yazabiliyorum.. Ama yazınızı okuyunca acil şifalar dilemek istedim. Şifalı yemeklerinizi de çok beğeniyorum ellerinize sağlık...