İzleyiciler

13 Aralık 2010 Pazartesi

MANTARLI PİLAV

MANTARLI PİLAV
Malzemeler
2 su bardağı pirinç
15  adet mantar
2 yemek kaşığı tereyağı
2,5 su bardağı etsuyu
1/2 demet dereotu
Tuz
Yapılışı

Tencerede tereyağını eritelim. Mantarları uzunlamasına ince ince keselim. Terayağda biraz kavuralım. Üzerine pirinçlerimizi ilave edip biraz daha kavuralım. Et suyumuzu ekleyelim. Pirinçler suyunu çekene kadar kısık ateşte pişirelim. Üzerine ince doğradığımız dereotlarını serpip pilavımızı demlemeye bırakalım. Servis yaparken pilavı alt üst karıştıralım. Servis tabaklarına koyup afiyetle yiyelim.
MANTARLI PİLAVIN ŞİFASI

01. Anne sütünü artırır.
02. İdrar söktürür.
03. Vücuda enerji verir ve vücudu kuvvetlendirir.
04. Yüksek tansiyonu düşürür.
05. Hazmı kolaylaştırır.
06. Vücuttaki fazla suyu çekerek vücudun toksit maddeleri uzaklaştırmasına yardımcı olur.
07. İshali keser.

24 yorum:

Vidhya dedi ki...

We also had mushroom rice today-though a different recipe. Yours looks good and easy- shall try that. BTW, thanks for visiting my blog and commenting on it. I borrowed the idea of providing international translation from yours.

Mary dedi ki...

What a nice way to serve rice. I've bookmarked this recipe. I hope you are having a great day. Blessings...Mary

Catarina - ReceitaseSaboresdoMundo dedi ki...

E sempre bom ter ideias novas
para pratos de arroz, ficou com
muito bom aspecto. De certeza
que ficou uma delicia
Abraco

Priya Sreeram dedi ki...

looks yummy

papatya68 dedi ki...

çok lezzetli bir pilav elinize sağlık

saniyesultan dedi ki...

hiç denemedim ama yapmayı istediğim bir pilav...hayırlı bir hafta diliyorum...

lezzetyagmuru dedi ki...

Öncelikle iyi dilekleriniz için teşekkür ediyorum,sevdiğim bir pilav çeşidi elinize sağlık.

mine dedi ki...

ellerinize sağlık hayırlı ve güzel bir hafta diliyorum

Lory B. dedi ki...

Io, amo il riso, in ogni versione!!!
Un saluto e grazie di essere passato da me!!!!
A presto!!!!!

sevda deniz dedi ki...

ben mantar yemiyorum ama görüntü harika olmuş.ellerinize sağlık.

NarincE dedi ki...

Fuat Bey ellerinize sağlık.

umutluhayat dedi ki...

çok severim bu pilavı.ellerinize sağlık fuat bey.saygılar ve iyi haftalar

Özgen dedi ki...

Merhaba ellerinize sağlık,
Az mantarım kalmıştı.Denemek için iyi bir fırsat.

dökme demir tava dedi ki...

mantarlı yemeklerden kaçınıyorum bunu bir deniyeyim

Mutfaktan mis kokular dedi ki...

Mantarli pilavi çok severim. Ellerine saglik

Tümay Öztürk dedi ki...

mantara da pilava da bayılırım. Ellerinize sağlık:)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

pilavı çok severiz
mantarı da ayrıca severiz
ikisini birleştirip hiç denemedim
ama deneyip lezzetine bakmak lazım tabi
çok nefis görünüyor
ellerinize sağlık...

çeşnici Handan dedi ki...

Pilavı mantarlı olarak çok severim nefis görünüyor. Ellerinize sağlık.

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

Nefis görünüyor, ellerinize sağlık.

lezzet-i mekan (serpil) dedi ki...

çok teşekkürederikm fuat bey, sizinde ellerinize sağlık, nefis bir pilav görüyorum karşımda, şifa olsun. iyi geceler dilerim. sevgiler.

Begonvilli Ev dedi ki...

Yine harika bir tarif vermişsiniz. Şimdi mantarların bol ve lezzetli olduğu mevsim. Bunu deneyeceğim.

narcicegirengi dedi ki...

Merhaba,
Blogunuz cok hos ve faydali. Tebrik ederim.
Ben mantari genelde bulgur pilavinda kullanirdim ancak bu sekilde de eminim ki cok lezzetli olmustur. Ellerinize saglik. Huzurlu ve saglikli gunler

Federica dedi ki...

buonissimo questo riso!!!!!!!ciao!

vildan çayan dedi ki...

Elinize sağlık, bloğunuz ve bilgilendirmeniz çok güzel. Pilavı mantarlı denemedim. En kısa zamanda deneyeceğim. Bende bloğuma beklerim. Esenkalın.