İzleyiciler

3 Kasım 2010 Çarşamba

PALAMUT TAVA

PALAMUT TAVA
Malzemeler
4 adet küçük boy palamut
1 çay bardağı mısır unu
1 çay bardağı sıvı yağ
Tuz, limon
Yapılışı
Balıklarımızın başlarını ve kılçıklarını çıkarıp filetolara ayıralım.  Kızartmaya başlamadan  önce hafif tuzlayıp biraz bekleyelim. Daha sonra  filetolarımızı mısır ununa iyice bulayıp sıvıyağda altın sarısı olana kadar kızartalım. Servis tabağımıza alıp üzerine limon sıkıp afiyetle yiyelim.
PALAMUT TAVANIN ŞİFASI
01. Sindirim sistemine faydalıdır.
02. Kalp damar sağlığına fayda sağlar.
03. Çocukların zeka gelişimine faydalıdır.
04. Kemik sağlığına faydalıdır.


16 yorum:

Ana Rial Ybáñez dedi ki...

Que buen aspecto tiene este plato tan apetitoso.
saludos amigo

kitchenart-ist dedi ki...

Elinize sağlık Fuat Bey.Hem sağlıklı hem de çok lezzetli bir tarif.

GÜLOANNE dedi ki...

Fuat Bey Palamutu pek sevmem bana yavan gelir.Mısır ununla kızarınca çok hoş görünüyor afiyet olsun ellerinize sağlık

karabidikim dedi ki...

Ellerinize sağlık.Denizden babam çıksa yerim derlerya her türlü balığı severek yerim bir karadenizli olarak.Sezon açılıncada haftada en az 1 ençok 3 gun yeriz.

saniyesultan dedi ki...

palamutu hep sebzeli yedim...bu şekilde hiç yemedim....ellerinize sağlık..

ugurbocegi1 dedi ki...

Günaydin Fuat Bey sizi hayirli ve bol bereketli bir gün dilerim
cok istah acici gözüküyor
ellerinize saglik

MECMUA-İ MODERN dedi ki...

çok güzel bir balık yemeği, görüntü harika, ellerinize sağlık:)

mutfaktaki rüya - Arzu- dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor,ellerinize sağlık Fuat bey.

Birsel ve İrem dedi ki...

Ellerinize sağlık, nefis görünüyor. Bu sene umarım bol bol balık tüketebiliriz. Size afiyet olsun.
Hayırlı günler.

Şule İle Egeli Tatlar dedi ki...

Çok güzel görünüyor önceden balık yemezdim hatta yapıldığı eve 2 gün girmezdim , şimdi kılçıklarıyla yiyorum (hamsinin) ne kadar güzel bişimiş bu hafta yiyemedim bi kayınvalideme uğramam lazım :))

ellerinize sağlık

saygılar,

sevda deniz dedi ki...

ellerinize sağlık.harika görünüyor.salata da başka güzel duruyor.onuda geçemedim.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

palamutu tırtıklayayım biraz
ama yanındaki salatanın hepsini hatta daha fazlasını alayım ben :))

Utku'nun annesi dedi ki...

Tamda balık mevsimi bol bol tüketmek lazım elinizze sağlık
sevgiler

Tümay Öztürk dedi ki...

Dün akşam bizim mönümüzde de palamut vardı ama fileto haliyle fırında yaptık biz. O da çok lezzetli oldu. ZZaten bana balık olsun da:) ellerinize sağlık çok güzel gözüküyor balıklar. En sağlıklı besin.

valerioscialla dedi ki...

Ciao Fuat da oggi ti scriverò in italiano! Complimenti propro una bella ricetta ha un ottimo aspetto.

Gülcan dedi ki...

çok lezzetli ve iştah açıcı görünüyor.ellerinize sağlık.sevgiler.