ONE LOVELY BLOG AWARD

 ONE LOVELY BLOG AWARD
Bu güzel ödülü benimle paylaştığı için sn Soumya hanıma çok teşekkür ediyorum. Bu süpriz ödülü alınca çok mutlu oldum. Onur duydum.
Ödülün kuralı gereği;
* Ödülü kabul edin, ödülü verene bloğunuzda bağlantı kurun.
* Ödülünüzü 15 blogcu arkadaşınız ile paylaşın. Genel bırakmayın.
* Seçtiğiniz 15 blog arkadaşınızla iletişim kurun,seçilmiş olduklarını bildirin.
Ben bütün blogger arkadaşlarımla bu ödülümü paylaşmak istiyorum, ama ne yazıkki sadece 15 arkadaşımı seçmem gerekiyor. Bende aşağıdaki arkadaşlarımla bu onuru paylaşıyorum.
Sevgi ve saygılarımla.
01. Umutluhayat
02. Tatlılar gülcandan
03. Cafe pepela
04. Eylemin mutfağı
05. Annemin eli
06. Birsel ve İrem
07. Kızhatce mutfakta
08. Sağlıklı Mutfak
09. Yemek vakti
10. Ayşem mutfak
11. Yetur'la lezzet kareleri
12. Muhterem'le Afiyetle
13. Bunlarda benim lezzetlerim
14. Birdemliksohbet
15. Balböcükleri

Hiç yorum yok: