İzleyiciler

22 Ekim 2010 Cuma

ONE LOVELY BLOG AWARD

 ONE LOVELY BLOG AWARD
Bu güzel ödülü benimle paylaştığı için sn Soumya hanıma çok teşekkür ediyorum. Bu süpriz ödülü alınca çok mutlu oldum. Onur duydum.
Ödülün kuralı gereği;
* Ödülü kabul edin, ödülü verene bloğunuzda bağlantı kurun.
* Ödülünüzü 15 blogcu arkadaşınız ile paylaşın. Genel bırakmayın.
* Seçtiğiniz 15 blog arkadaşınızla iletişim kurun,seçilmiş olduklarını bildirin.
Ben bütün blogger arkadaşlarımla bu ödülümü paylaşmak istiyorum, ama ne yazıkki sadece 15 arkadaşımı seçmem gerekiyor. Bende aşağıdaki arkadaşlarımla bu onuru paylaşıyorum.
Sevgi ve saygılarımla.
01. Umutluhayat
02. Tatlılar gülcandan
03. Cafe pepela
04. Eylemin mutfağı
05. Annemin eli
06. Birsel ve İrem
07. Kızhatce mutfakta
08. Sağlıklı Mutfak
09. Yemek vakti
10. Ayşem mutfak
11. Yetur'la lezzet kareleri
12. Muhterem'le Afiyetle
13. Bunlarda benim lezzetlerim
14. Birdemliksohbet
15. Balböcükleri

31 yorum:

aipi dedi ki...

Congrats om the award..wish you many many more!

US Masala

Cafe Pepela dedi ki...

:)
Ah,nezaketinizden dolayı gönülden teşekkürler..Cici bir sürpriz oldu,
Bizleri ihya ettiniz,muhabbet ve selametle

susamcorekotu dedi ki...

TEBRİKLER,HAYIRLI CUMALAR

Mari dedi ki...

Felicidades, muy merecido.

Un saludo

Niloş dedi ki...

Tebrikler, Allah devamını da getirir inşallah. Sevdiklerinizle daha başarılı işleri paylaşmanıız dileklerimle hayırlı cumalar..
sendepişir/Nilgün

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

Nezaketiniz için teşekkür ederim Fuat Bey:)

papatya68 dedi ki...

Cumanız mübarek olsun Fuat bey
bloğuma değer verip güzel ödülünüzü paylaştığınız için çok teşekkür ederim gidip bende başka blog arkadaşlarımla paylaşayım inşaallah sağlıkla kalın

Sevil dedi ki...

fuat bey çok teşekkür ederim beni onurlanmdırdınız.
Yalnız ben bu tarz mim ve ödüllendirmelere artık katılmıyorum
tekrar teşekkürler
sevgiler

Saglıklımutfak dedi ki...

Teşekkür ederim Fuat bey. Seve seve kabul ediyorum:) güzel hafta sonları ilerim:) sevgiler

LA COCINERA DE BETULO dedi ki...

Felicidades por el premio.
Buen fin de semana.
Saludos.

yeşim dedi ki...

nazik jestiniz için çok teşekkür ederim Fuat bey ödülümü almaktan onur duydum.hayırlı cumalar ve lezzet dolu hafta sonu tatili diliyorum.

umutluhayat dedi ki...

çok teşekkür ederim fuat bey çok naziksiniz.

mutfagabuyrun dedi ki...

tebrikler fuat bey.hayırlı cumalar diliyorum.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

kutluyorum ve herkese hayırlı cumalar diliyorum

İnci Yemek dedi ki...

Hayırlı cumalar fuat bey bir kez daha ödülünüzü kutlarım:)
mutlu hafta sonları..

KİZHATCE dedi ki...

hayırlı cumalar Fuat bey,ödülünüzden dolayı sizi kutluyorum ve ödülünüzü bizlerle paylaştığınız için tşkler...ayrıca biz hemşehriyiz,selamlar :)

Gülcan dedi ki...

bloğumda yayınladım güzel haberinizi hayırlı cumalar.

Binbirçeşni dedi ki...

hayırlı cumalar,ödülünüz için tebrık ederım,sayfanız cok guzel ve sonuna kadar hakedıyorsunuz..
sevgıler...

Tümay Öztürk dedi ki...

Tebrikler. Daha nice ödülleriniz de olsun inşallah. İyi cumalar...

bülbülünyeri dedi ki...

Merhaba,
hayırlı olsun. Kutluyorum.

ugurbocegi1 dedi ki...

Hayirli cumalar dilerim
Fuat Bey sizi tebrik ederim ödülünüz icin
saygilarimla
leyla

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Fuat Bey,
Bu güzel ödül için beni de düşündüğünüz için çok teşekkür ederim.
Hayırlı Cumalar.

SerpiL dedi ki...

ödül için çok teşekkürler vede tebrikler

Bayram Kombesi dedi ki...

tebrikler fuat bey bu kacinci odul MASAALLAH.

lezzet sefasi dedi ki...

Sizin adiniza cok mutlu oldum. tebrik ederim. hayirli cumalar size.
Saygilar,
Sefa

Birsel ve İrem dedi ki...

Çok teşekkür ederim beni de ödüle layık gördüğünüz için. En kısa zamanda ben de paylaşıp, arkadaşlara haber vermeye çalışacağım.
Hayırlı günler.

tatlilar gülcandan dedi ki...

Cok tesekkürler benide bu güzel ödüle layik gördügünüz icin .Hersey gönlünüzce olsun daha nice uzun güzel tarifler hep beraber .Sevgiler gönderiyorum.

çeşnici Handan dedi ki...

Ödülünüz için tebrik ederim. Güzel bir haftasonu dilerim.

papatya68 dedi ki...

selam Fuat bey ben ödülümü alıp bloğumda paylaştım tekrar teşekkürler güzel bir hafta sonu dilerim

mintininmutfağı dedi ki...

selamlar arkadaşım.cici ödülünüz hayırlı olsun sevgiler...

annemineli dedi ki...

Saygıdeger arkadaşım, ödül için gönülden teşekkür ediyorum. Ödülünüze layık olmaya çalışacağım.
Not: Blog buluşmamız olduğundan yayınlamakta geçiktim özür dilerim, en kısa zamanda post olarak yayınlayacağım.....