İzleyiciler

24 Ekim 2010 Pazar

İşte Bizim Şarkımız


   (Sevgili babamın canım annem için yazdığı şiir, sevgili annemin canım babam için seçtiği şarkı)


NURUŞUM
 ( Eşim Nurhayat Gencal'a)


Sen ağlarken ben sevindim mi,
Ben üzülürken sen güldün mü,
Bunun sebebini hiç düşündün mü?
Senlik benlik kalktı aradan
Bizi eş yaptı Yaradan.


Sen benim havam oldun,
Ben senin suyun.
Birbirimizi soluyup
Birbirimizi içtik.
Güzelce geçinip gittik.

Eşim, duygudaşım, arkadaşım,
Dilerim Tanrıdan
Geçinmemiz örnek,
Sevgimiz şarkı olsun.
Tüm benliğimiz mutlulukla dolsun.

SABAHATTİN GENCAL

31. 12. 2003


İşte Bizim Şarkımız




Bloglardan Seçmeler
Sibel Pamuk - Sen ve Ben by Aluxton

Yükleyen Aluxton69. - Yüksek çözünürlüklü video keyfini yaşayın!

13 yorum:

yemekbiraşk dedi ki...

ne güzel, ne büyük bir sevgi...
herkeze örnek olabilecek bir saygı...
mutlu pazarlar..

lezzet sefasi dedi ki...

Allah mutlulgunuuz daim etsin.
Herkese boyle guzel sevgi nasip etsin.
Syagilar,
Sefa

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

Fuat bey sanırım babanız anneniz için yazmış ne güzel yürekten sevmek ALLAH mutluluklarını daim etsin sevgileri hiç bitmesin saygılar hayırlı pazarlar

Begonvilli Ev dedi ki...

Mutluluğunuz daim olsun. Sağlık ve huzurla, en güzel günler sizlerle olsun.

Sara dedi ki...

No entiendo lo que pones pero la fotografia, la primera no necesita explicar mucho, lo dice todo, un abrazo Fuat.

GÜLOANNE dedi ki...

Fuat bey öncelikle babanıza karşı duyduğunuz sevgi ve saydıdan dolayı sizi takdir etmek lazım ne güzel bir sevgi şimdi nerdee iyi akşamlar

Vakit Buldukça - EsEr dedi ki...

Uzun yıllar süren sevgi.. mutlu bir aile.. allah herkese nasip etsin..

mutfagabuyrun dedi ki...

fuat bey bu ne güzel büyük bir sevgi.allah daim etsin.şarkıda bir harika .ben çok severim bu parçayı.

mutfagabuyrun dedi ki...

fuat bey bu ne güzel büyük bir sevgi.allah daim etsin.şarkıda bir harika .ben çok severim bu parçayı.

çeşnici Handan dedi ki...

Allah mutluluğunuzu daim etsin.

İnci Yemek dedi ki...

Birbirimizi sevdik deyip iki gün sonra boşanan çiftlere kapak olsun:) ana babanızın sevgisi, ne mutlu onlara ve siz evlatlarına.
sen ,ben demeyi kaldırıp, biz olabilmişler.
Ömürlerinin yettiği kadar allah sevgilerini ve saygılarını daim etsin inşallah.
Hayırlı haftalar fuat bey..

umutfak ♥ dedi ki...

:)) Ne kadar hoş, ne kadar naif..
Babamın anneme yazdığı şiir ve onların şarkısı geldi aklıma :))
Allah herkese böyle sevgileri yaşatsın inşallah.

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

allah mutluluğunuzu daim etsin allah ayırmasın