İzleyiciler

20 Ağustos 2010 Cuma

İNCİR KIZARTMASI


İNCİR KIZARTMASI
Malzemeler

1 kg taze incir
2 yemek kaşığı tereyağ
5 yemek kaşığı  şeker
2 yemek kaşığı su

Yapılışı
İncirlerin kabuklarını soyalım. Tereyağımızı eritelim. İncirlerimizi yağın içerisine koyup tavamızı elle sallayarak incirlerin her tarafının yağlanıp kızarmasını sağlayalım. İncirlerimizi ezmeden çıkaralım. (Ben kürdan kullandım)Şekerimizi yağın üzerine koyalım. Çok kısık ateşte şekeri eritelim. Eriyen şekerin içerisine suyumuzu ekleyip kristalleşmeden hızlı hızlı karıştıralım. Oluşan karamelin içerisine tekrar incirleri koyup her tarafının kaplanmasını sağlayalım.  Servis tabağımıza alıp kalan karameli üzerine döküp afiyetle yiyelim.

İNCİR KIZARTMASININ ŞİFASI

01. Hücre yenilenmesine fayda sağlar.
02. Sindirimi kolaylaştırır.
03. Kabızlığa iyi gelir.
04. Kansere karşı koruyucudur.
05. Kemiklere karşı çok faydalıdır.
06. Anne sütünü artırır.

33 yorum:

fedora dedi ki...

Wow, wonderful recipe!
The figs looks very tasty!
All the best!

Sara dedi ki...

Fuat, esto son higos, verdad? un besote.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

incirin her türlüsüne seven ben, bu tarifin de harika olduğunu düşünüyorum ve her defasında bana "olsa da yesek" dedirtiyorsunuz :)
ellerinize sağlık
saygılar...

Fuat Gencal dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Çok sağolun.

Saygılarımla.

SADECE YEMEK dedi ki...

Harika bir tarif ellerinize emeginize sağlık.Görüntü ilede insanın iştahı kabarıyor.
Hayırlı iftarlar diliyorum.

CAFE PEPELA / Tavuk Suyuna Çorba Tadında dedi ki...

İncirle pek aram olmadığı halde bayıldım bayıldım!
İnşaAllah deneyeceğim..

girlichef dedi ki...

Ben kesinlikle incirler severim. Bu güzel!

evatolyesi dedi ki...

Bir çok incir tatlısı tarifi gördüm ama kızartılmış olarak ilk defa duyuyorum.
Ellerinize sağlık.

mintininmutfağı dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
mintininmutfağı dedi ki...

etkinlik bannerini bloğuna eklemek isteyen arkadaşlar buraya tıklayarak alabilirler...
Hobidünyam woman forum adına;
*http://edacroche.blogspot.com/ * http://papatya68.blogspot.com/
tarafından hazırlanmış olan; hobidünyam yemek etkinliğinin "5."si olan" sahur lezzetleri" etkinliğinin ev sahibeliğini,
20 AĞUSTOS 2010 - 5 EYLÜL 2010
tarihleri arasında mintininmutfagi.blogspot.com adresimde mintinin mutfağı olarak ben yapıyorum ve muhteşem lezzetlerinizle sizleri,kendi mutfağımda ağırlamak istiyorum.

***yapmanız gereken şey dilediğiniz çeşitte lezzetler hazırlayıp,kendi bloğunuzda yayınlamak ve benim bloğuma yorum bırakarak haber vermek olacak.hazır olduğunu bildirdiğiniz tariflerinizi,ben bloğunuza gelip kopyalayıp kendi bloğuma ekleyerek linkinizle birlikte yayınlayacağım.hadi herkes mübarek ayın güzelliğiyle,sahurunda hazırladığı şık tarifleri bana bildirsin.
Bu davetiyeyi ulaştırabildiğim,ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.davetiyeyi ulaştıramadığım aradaşlarım lütfen şimdiden kusuruma bakmasınlar...

Not: blog sahibi olmayanlar da bu etkinliğe katılabilirler.hazırladığınız sahur tariflerini,resmiyle birlikte isminizi de yazarak (pepito_life@hotmail.com) adresime yollayın,ben de yayınlayayım:)
NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
http://papatya68.blogspot.com/
adresine başvurabilirler
BİRBİRİNDEN LEZZETLİ TARİFLER YAYINLANMAYA BAŞLADI...TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM...

Miskokulu Lezzetler -Mine- dedi ki...

Nefis bir tarif hiç duymadım ve yemedim elinize sağlık görüntü harika...

MªJosé dedi ki...

Este postre de higos además de fácil una delcia, que color mas bonito.
saludos

umutluhayat dedi ki...

çok güzel olmuş.ellerinize sağlık fuat bey

umutluhayat dedi ki...

çok güzel olmuş.ellerinize sağlık fuat bey

yemekbiraşk dedi ki...

muhteşem bir görüntü harika bir sunum nefis olmuş ellerinize sağlık

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Bu ne muhtesem bir tatli boyle... Olaganustu gorunuyor... Elinize saglik...

Devastator Usta dedi ki...

incire bayılırım ve ilk kez duyduğum bir tarif bu.

SERRA dedi ki...

ne kadar değişik tarifler uyguluyorsunuz, ellerinize sağlık görüntü çok hoş

Federica dedi ki...

Mouthwatering caramelized figs! Thanks for your visit, have a nice week end

Fatoş Öztürk dedi ki...

Ellerinize sağlık Fuat Bey.İyi sahurlar...

yetur dedi ki...

nefis görünüyor.muhteşem.mutlaka deneyeceğim.elinize sağlık.hayırlı geceler.

çeşnici Handan dedi ki...

Yine değişik ve yine çok güzel bir tarif. Ellerinize sağlık.

Sevil Altunel dedi ki...

görüntü muhteşem ellerinize sağlıkta tadını çok merak ettim doğrusu..tarifi aldım.çok teşekkür ederim..

Gülcan dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞ.ELİNİZE SAĞLIK.OLSADA YESEK OLDU ŞİMDİ AYRICA FAYDALARI İÇİNDE TEŞEKKÜRLER

Eylem dedi ki...

son zamanlarda verdiginiz tariflere bayılıyorum çok degişik ve çok iştah açıcı.ellerinize saglık.

Banu dedi ki...

Offf Fuat Bey bu ne enfes tatlı böyle nefis, mükemmel olmuş ellerinize sağlık...

Gizemli Tatlar dedi ki...

İlk kez görüyorum, nasıl güzel görünüyor incirler.Ellerinize sağlık.

Islene Teles dedi ki...

Parece muito bom. Lindo aspecto
Abraço

ebruliyemektarifleri dedi ki...

fuat bey ne zamandırblogunuza uğramayı çok istiyordum ama bir türlü kısmet olamadı. ben de eşimde incir tatlısını çok seviyoruz. bu tarifte harikaolmuşellerinize sağlık.

blogunuzda kendi sitemide görünce çok sevindim teşekkürler...

hayırlı ramazanlar..

tatlilar gülcandan dedi ki...

Selam abicim sizinde baziresim ve tariflerini bulogunda yayinlayan bir ben hirsiz diyeyim bu resminizi ve tarifinizide yayinliyor nütfen bu emekleri calip blogunda yayinlayan kimse yapilmasi rereken neyse yapali bazi resimlerinizi yayinliyor tatlilarina girip sirayla bakarsaniz bu tarif ve resmide görürsüz benim gercekten morelimi son derece bozdu bu kadar yüssüzlük cok fazla kalayca emekleri calarak kendine bir blog acmis nütfen bu kisi ile ilgilenelim Sevgiler gülcandan.

tatlilar gülcandan dedi ki...

http://yemek-tarifi.tk/ adresini vermeyi unutmusum bir de siz bakin ben size ait baziresimleri tanidim.

tatlilar gülcandan dedi ki...

http://yemek-tarifi.tk/ adresini vermeyi unutmusum bir de siz bakin ben size ait baziresimleri tanidim.

bella (roz) dedi ki...

hello from the usa! i would so love to make this recipe, is there a language translation button on your blog to convert to english. please let me know at http://bellavita-bellasblog.blogspot.com GRAZIE!