İzleyiciler

13 Mayıs 2010 Perşembe

MUZLU İRMİK TATLISI


MUZLU İRMİK TATLISI
Malzemeler

2 su bardağı irmik
1 su bardağı şeker
4 yemek kaşığı tereyağı
2 su bardağı süt
1 paket vanilya
2 tatlı kaşığı hindistan cevizi
1 yemek kaşığı portakal kabuğu rendesi
1 çay bardağı sıvı yağ
3 adet muz
2 adet yumurta
2 su bardağı sıcak su
Yapılışı

Tencerede tereyağını eritelim. İrmiği üzerine koyarak hafifçe kavuralım. Sonra sırasıyla sıvı yağı, vanilyamızı, portakal kabuğu rendesini koyup biraz daha karıştıralım. üzerine önce sıcak suyu dökelim. Yumurtaları ılık sütün içerisine kırıp önce iyice karıştıralım. Ardından bunuda tenceremize dökelim. Karıştırmaya devam edelim. Koyulaşmaya başladığında şekerimizi katıp ateşin altını kısalım. Pilav demler gibi kapağını sıkıca kapatalım. Yaklaşık 20 dakika demledikten sonra düz bir borcama irmiğin yarısını serelim üzerine dilimlediğimiz muzları serelim Üzerine tekrar irmiği serip üzerini düzleyelim. Hindistan cevizini serpelim.Soğuduktan sonra dilimleyelim afiyetle yiyelim.

MUZLU İRMİK TATLISININ ŞİFASI

1. Vücudumuzun direncini artırır. Çok fazla kuvvet verir.
2. Anne sütünü artırır.
3. Erkek spermlerini artırır.

19 yorum:

Eliana Pessoa dedi ki...

Delicia sobremesa de banana!

lezzet sefasi dedi ki...

Harika gorunuyor, ellerinize saglik.
Saygilar
Sefa

Fuat Gencal dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Çok sağolun.

Saygılar.

yetur dedi ki...

elinize sağlık nefis bir tarif ve görüntü harika...güzel bir gün diliyorum.

Miskokulu Lezzetler -Mine- dedi ki...

Muzun aroması harika bir tat oluşturmuştur.Elinize sağlık.

Niloş dedi ki...

Fuat bey merhaba,
İrmik tatlısını çilekli ve vişneli denedim ama hiç muzlu denememştim. Tarif güzel, tatlı da mükemmel olmuştur. Ellerinize sağlık.....

Fuat Gencal dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Çok sağolun.

Saygılarımla.

Eylem dedi ki...

ellerinize saglık.muzlu degişik olmuş.hiç yemedim ama denemek isterim.

Fuat Gencal dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Sağolun.

Saygılar.

Pembe Tatlar dedi ki...

Çok güzel gözüküyor ellerinize sağlık...

Baharcicegi dedi ki...

Farkli bir irmik tatlisi olmus,hafif besleyici elinize saglik Fuat bey

Fuat Gencal dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Çok sağolun.

Saygılar.

papatya68 dedi ki...

bizim her zamanki yaptığımız irmik tatlısından oldukca farklı bir yapılışı var not aldım denemek isterim elinize sağlık Fuat bey şimdiden hayırlı cumalar

Fuat Gencal dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Sağolun. Hayırlı cumalar.

SerpiL dedi ki...

ellerinize sağlık ne güzel hepsinin şifası var

TREAT AND TRICK dedi ki...

Looks so delicious and healthy too....

nanekokusu dedi ki...

güzel bir tarif görüntü harika ellerinize sağlık ne güzel hepsinin bir şifası varmış demeki iiy hafta sonları..

papatya68 dedi ki...

selam Fuat bey size ve eşinize birer tane cüz yazdım yeni hatim için 15 gün süresi var bitirince haber verirseniz sevinirim ilk hatimimn duası dün yapıldı Harem'i şerif de Rabbim hepinizden razı olsun misliyle sevap versin inşaallah cüz dağılımını hatim bloğumdan görebilirsiniz Allah a emanet olun

Fuat Gencal dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum. Bilgisayarım arızalı olduğu için geri dönüş yapamadım.

Saygılar.