İzleyiciler

26 Kasım 2012 Pazartesi

Sebzeli piyaz


Sebzeli piyaz
Malzemeler;

1 su bardağı kurufasulye(haşlanmış)
2 adet kırmızı yağ biberi
1 adet orta boy kuru soğan
2 diş sarmısak
1/2 demet maydanoz
1 çay kaşığı sumak
1/2 çay bardağı zeytinyağ
Tuz

Yapılışı;

Kırmızı yağ biberimizi, maydanozumuzu, soğanımızı ve sarmısağımızı ince ince doğrayalım. Sıvı yağda bir iki kavuralım. Haşlanmış fasulyelerimizi ilave edip karıştırmaya devam edelim. Tuzumuzu, sumağımızı ekleyip servis tabağımıza alıp afiyetle yiyelim.

Sebzeli piyazın şifası;

01. İdrar söktürücüdür.
02. Kabızlığa iyi gelir.
03. Anne sütünü artırır.
04. Tansiyon düşürücüdür.
05. Karaciğeri düzene sokar sarılığa iyi gelir.
06. Şeker hastalarına iyi gelir kanı temizler ve şekeri düşürür.
07. Göz hastalıklarına iyi gelir.
08. Kanserden koruyucudur.

9 yorum:

Şehrinaz dedi ki...

çok severim , görünce uzun zamandır yapmadığımı fark ettim :) ellerinize sağlık...

Gülcan dedi ki...

çok lezzetli görünüyor ellerinize sağlık.

mutfagabuyrun dedi ki...

çok lezzetli görünüyor.ellerinize sağlık.hayırlı güler diliyorum.

Aycan dedi ki...

piyazı çok severim ellerinize sağlık.

VuslaT dedi ki...

Ne zamandır piyaz yemiyordum.. İlk fırsatta yapacağım. Ellerinize sağlık..

nevininyemekleri dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok hoş olmuş.

örgü tasarımları dedi ki...

cokk guzel bır tarıf ...ellerınıze saglık...

Ilhan Ucer dedi ki...

Salata olunca hemen atladım. Çoktandır yapmadığım ama çok sevdiğim bir salata türüdür, ben içine haşlanmış yumurtada koyup bazı öğünler sadece piyaz yerdim. İyi ki hatırlattınız. Elinize sağlık.

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
çay makinesi -
remtamutfak.net -
Döner Makinası -
çay kazanı -
çay makinası -
tost makinası -
ızgara -
endüstriyel mutfak