İzleyiciler

17 Ekim 2012 Çarşamba

Karnabahar suflesi



Karnabahar suflesi

Malzemeler;

300 gr. karnabahar,(haşlanmış)
4 adet yumurta,
1/2  çay bardağı süt,
150 gr tuzlu peynir,
2 yemek kaşığı un,
1 yemek kaşığı tereyağ
Kekik,

Yapılışı;

Yumurtaları derin bir kaba kıralım. Üzerine süt, kekik ve 2 kaşık unu ekleyip el blenderi ile iyice karıştıralım.


Sufleyi yapacağımız kabın içini ister yağlı kağıt serip hazırlıyalım. İster sede iyice yağlayıp(ben yağladım),  haşladığımız karnabaharları yerleştirelim.
Üzerine tuzlu peynirimizi serpelim.
Yumurtalı kekikli karışımımızı üzerine dökelim. Tereyağımızı üzerine koyalım.
Önceden ısıtılmış fırınımızda üzeri kızarana kadar pişirelim. Düz bir tabağa ters çevirelim. Biraz soğuduktan sonra dilimleyip afiyetle yiyelim.
 
 

Karnabahar suflesinin şifası;

01. Vücudumuzu güçlendirir.
02. Zihinsel ve bedensel yorgunluğu giderir.
03. Sinirleri kuvvetlendirir. Beynin çalışmasını destekler.
04. Cinsel gücü ve isteği arttırır.
05. Şeker hastalığında ve romatizmada faydalıdır.
06. Kolesterolü düşürür. Kalp hastalıklarında şikayetleri azaltır.
07. Kabızlığı giderir ve idrar söktürür.

31 yorum:

Dolcemeringa Ombretta dedi ki...

Che bello , deve essere anche molto buono e saporito :)
Ciao

Fuat Gencal dedi ki...

Grazie mille.

Saluti.

شکمو dedi ki...

Hayırlı sabahlar, gel beni ye diyor....eline sağlık fotolar çok güzel ....

Saygılar.

Fuat Gencal dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Çok sağolun.

Saygılar.

Derya Sezgin dedi ki...

Fuat bey;

Günaydın ellerinize sağlık çok leziz
sevgiler...

Fuat Gencal dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Derya hanım çok sağolun.

Saygılar.

Loredana dedi ki...

Aspetto molto appetitoso!

buona giornata

loredana

Allah ne verdiyse dedi ki...

hayirli bir gün dileklerimle fuat bey .ellerinize saglik .
severim karnabahari

saygilar, ailenize sevgiler

Hatice Mutfakta dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor. En kısa zamanda denemek istiyorum. Ellerinize sağlık..

nevininyemekleri dedi ki...

Ellerinize saglik karnibahari severim AMA bunu denememistiM.

Tatlı'dan Tuzlu'ya.. dedi ki...

Ellerinize sağlık, çok güzel görünüyor..
Hayırlı günler dilerim..Saygılar..

mügepolat dedi ki...

daha önce denemediğim bir tarif ilk fırsatta deneyeceğim.. elinize sağlık...

papatyaninguncesi dedi ki...

Karnıbaharı çok severim denicem bu tarifi.Ellerinize sağlık

Fuat Gencal dedi ki...

Loredana, çok teşekkür ederim.

Saygılar

Fuat Gencal dedi ki...

Ziyaretiniz ve güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Çok sağolun.

Saygılarımla..

hayat paylaştıkça dedi ki...

Off misss görünüyor karnıbaharı çok severim.deneyeceğim.ellerinize sağlık

ŞÜKRAN dedi ki...

Fuat bey çok güzel görünüyor vallahi hani öğleyin olsaydı da yeseydim dedirtti bana.. Yapanın eline sağlık.

Fuat Gencal dedi ki...

Çok teşekkür ederim.

Saygılar.

mutfagabuyrun dedi ki...

çok güzel bir görüntü.nefis olmuş.ellerinize sağlık.

Lory B. dedi ki...

Mi piace tanto questo piatto!!!
Complimenti e a presto!!!

anne eli gibi dedi ki...

of of bayılırım,ellerinize sağlık fuat bey...

Fuat Gencal dedi ki...

Çok teşekkür ederim.

Saygılar.

Mijú dedi ki...

Una delicia la coliflor y el toque de tomillo.
Un saludito

Vero dedi ki...

Pero qué rico! Me gusta mucho. Saludos

Oglak Kizlari dedi ki...

Ellerinize sağlık.
Kesin deneyeceğim.

Özenmiş anne Çiğdem

Fuat Gencal dedi ki...

Çok teşekkür ederim.

Saygılar.

Fuat Gencal dedi ki...

Çok teşekkür ederim.

Saygılar.

Seyyah Gül dedi ki...

BU GÜN İLK DEFA BLOGUNUZU GEZİYORUM
MAŞALLAH HEP DEĞİŞİK GÖRMEDİĞİM DUYMADIĞIM ŞEYLER VAR NE GÜZEL

traveltoistanbul dedi ki...

Karnabahrı sevmezdim ama elbett çok şifalıdır eminim ve tarifiniz çok leziz görünüyor teşekkürler

Oglak Kizlari dedi ki...

Fuat bey,

Denedim, süper oldu, bugün yazdım size de link verdim.

Ellerinize sağlık.

Minnettar anne Çiğdem

türkan dedi ki...

esselamualeykum bloğunuzu bu gün gördüm çok güzel değişik tarifler var yapılan yemeğin sağlık için değerlendirmeside çok güzel.Allah daim etsin hayırlara vesile etsin inşaallah bu yemek gerçektende hoşuma gitti ama yumurtası çok geldi bana azaltsak olabilir mi acaba? selametle