İzleyiciler

22 Ekim 2012 Pazartesi

Hastayım


Hastayım

Evet arkadaşlarım, sanırım hasta oluyorum. Hastalığım önce hafif bir boğaz ağrısı ile başladı. Bademciklerim sanki acıyor gibi geldi bana, Hemen bir yemek kaşığı limon suyuna bir tatlı kaşığı bal karıştırıp içtim. Ardından buzdolabımda sakladığım limonlu zencefilli şekerlerden yemeye başladım. Sözde erken teşhis koymuştum. Ve hemen iyileşecektim.

Biraz iyileştim derken bu sabah öksürük ve burun akıntısı ile uyandım. Acı acı öksürüyordum.

Eşim; _ "sen şifayı kapmışsın fena grip oldun." dedi. Ve bana bol tavuk suyu çorba içirmeye başladı. Öksürüğüm biraz azalır gibi olurken biraz sonra yine artıyordu.

Bende hemen bol karabiberli süt içmeye başladım. Bu beni terletti. Biraz açılır gibi oldum. Grip bildiğiniz gibi ilaç alırsanız bir haftada, istirahat yaparsanız 7 günde geçermiş. Bende istirahat yapmaya başladım. Bayrama kadar iyileşmek istiyorum. Çünkü bayramda çooook işim var.

Bir de bol limonlu kekik çayını, hakiki kurutulmuş kuşburnu çayını içiyorum. Ortalıkta salgın var. Bence sizlerde hasta olmadan bu çayları tüketmeye başlayın.

Herkese sağlık dolu güzel günler diliyorum. Hastayım ama bloğumu terk etmiyorum. Yine sizlerle beraberim.

Sevgi ve saygılarımla en güzele emanet olun.

15 yorum:

Allah ne verdiyse dedi ki...

gecmis olsun fuat bey
safii ismi ile tecelli etsin Allah .
selam ve dua ile

Nadji dedi ki...

J'espère que tu te remettras très vite.
Bonne santé et à bientôt

Sevda Aydın dedi ki...

Çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum, en iyisi şifalı birşeyler yemek ;)

Tatlı'dan Tuzlu'ya.. dedi ki...

Geçmiş olsun Fuat Bey, tez zamanda şifa bulun inşallah..

mandala dedi ki...

Geçmiş olsun Fuat Bey!

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

geçmiş olsun fuat bey acil şifalar diliyorum...

MAZES dedi ki...

çok geçmiş olsun,bayrama kadar iyi dinlenin.

Gülcan dedi ki...

çok geçmiş olsun. inşallah bayrama kadar iyileşirsiniz

nevininyemekleri dedi ki...

Cok gecmis Olsun Fuat bey acil sifalar insallah.

Tülin AKIN ATEŞAL dedi ki...

Fuat Bey çok geçmiş olsun ben 15 gündür atlatamadım hala,ses kısıklığı tam iyileşmedi...rabbim şifalar versin....

Vero dedi ki...

Cuidate mucho y a recuperarse porque pronto tendrás que estar bien para disfrutar de la fiesta que se avecina. Saludos :)

mutfagabuyrun dedi ki...

geçmiş olsun fuat bey.acil şifalar diliyorum.

zi4e dedi ki...

Бързо оздравяване Фуат и благодаря за хубавите рецепти които сподели за грип.
Поздрави сърдечни!

siyahkuğu dedi ki...

Geçmiş olsun bol bol sıvı alın,doktorum bana öyle demişti.
acil şifalar.

İlknur Şenel dedi ki...

Fuat Bey çok geçmiş olsun.Yüce Rabbimden acil şifalar diliyorum.