Hastayım


Hastayım

Evet arkadaşlarım, sanırım hasta oluyorum. Hastalığım önce hafif bir boğaz ağrısı ile başladı. Bademciklerim sanki acıyor gibi geldi bana, Hemen bir yemek kaşığı limon suyuna bir tatlı kaşığı bal karıştırıp içtim. Ardından buzdolabımda sakladığım limonlu zencefilli şekerlerden yemeye başladım. Sözde erken teşhis koymuştum. Ve hemen iyileşecektim.

Biraz iyileştim derken bu sabah öksürük ve burun akıntısı ile uyandım. Acı acı öksürüyordum.

Eşim; _ "sen şifayı kapmışsın fena grip oldun." dedi. Ve bana bol tavuk suyu çorba içirmeye başladı. Öksürüğüm biraz azalır gibi olurken biraz sonra yine artıyordu.

Bende hemen bol karabiberli süt içmeye başladım. Bu beni terletti. Biraz açılır gibi oldum. Grip bildiğiniz gibi ilaç alırsanız bir haftada, istirahat yaparsanız 7 günde geçermiş. Bende istirahat yapmaya başladım. Bayrama kadar iyileşmek istiyorum. Çünkü bayramda çooook işim var.

Bir de bol limonlu kekik çayını, hakiki kurutulmuş kuşburnu çayını içiyorum. Ortalıkta salgın var. Bence sizlerde hasta olmadan bu çayları tüketmeye başlayın.

Herkese sağlık dolu güzel günler diliyorum. Hastayım ama bloğumu terk etmiyorum. Yine sizlerle beraberim.

Sevgi ve saygılarımla en güzele emanet olun.

Hiç yorum yok: