İzleyiciler

3 Ekim 2012 Çarşamba

Galeta unlu fileto levrek


GALETA UNLU FİLETO LEVREK

Malzemeler;

1 kg. fileto levrek,
1 çay bardağı galete unu(mısır unu ilede olabilir)
Tuz, karabiber, kırmızı pulbiber,
Kızartmak için sıvıyağ

Yapılışı;

Temizlenmiş fileto haline gelmiş levreklerimizi yapmadan evvel yaklaşık 1 saat kadar buzdolabında dinlendiriyoruz. (Dinlenme aşamasında üzerine limonda sıkyorlar ama ben sıkmadım.)

Dinlenen fileto levreklerimizi hafif tuzladığımız ve baharatlarla karıştırdığımız galeta ununa veya mısır ununa iyice buluyoruz. İyice kızmış sıvıyağımızda arkalı önlü kızartıyoruz. İstek ve arzuya göre yeşilliklerle servis yapıp afiyetle yiyoruz. (Galete unlu levreklerimizi ben kızarttım kızım servis için süsleyip masaya getirdi.)

GALETA UNLU FİLETO LEVREK'İN ŞİFASI;

01. Kemik ve diş sağlığına faydalıdır.
02. Kalp damar sağlığına çok faydalıdır.
03. Kan basıncını ayarlar, kalp ritim bozukluğunu önler.
04. Göz rahatsızlıklarına iyi gelir.
05. Kansızlığa karşı faydalıdır.

13 yorum:

M. dedi ki...

Hello Fuat! This dish looks delicious!!!
Have a nice week!
Madalena

Fuat Gencal dedi ki...

Çok teşekkür ederim.

Saygılar.

anne eli gibi dedi ki...

levreği çok severim ama galeta unlu denememiştim ,ellerinize sağlık nefis görünüyor..

Vanilins dedi ki...

balık sezonunu açtık..çok da güzel görünüyor..ellerinize sağlık..

mutfagabuyrun dedi ki...

nefis bir görüntü fuat bey.ellerinize sağlık.afiyet olsun.iyi geceler.

Fuat Gencal dedi ki...

Çok teşekkür ederim.

Saygılar.

Дени dedi ki...

I love sea bass! This must be very tasty!

Marsita yahya dedi ki...

hi Fuat...nice dish.

Candy dedi ki...

Много вкусно! Обичам риба! Приятен ден!

Hülya dedi ki...

Fuat Bey, ben tam bir balık hastasıyım. Öğle vakti acıkmışken nasıl canım istedi :)) Ellerinize sağlık, harika görünüyor gerçekten..

Derya Sezgin dedi ki...

Fuat Bey;

Ellerinize sağlık çok severim sunum
çok şık olmuş,sevgiler...

Fuat Gencal dedi ki...

Çok teşekkür ederim.

Saygılar..

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar Fuat Bey,

Elinize, emeğinize ve gönlünüze sağlık ve mutluluklar dilerken, galeta unlu kızarmış levrek balığını yanında garnitürleriyle görünce dayanamadım.

Selam, sevgi ve saygılarımla.