İzleyiciler

7 Şubat 2011 Pazartesi

FINDIKLI KURABİYE

FINDIKLI KURABİYE
Malzemeler

100 gr. iç fındık
150 gr. tereyağı
100 gr. sıvıyağ
2 adet yumurta
250 gr buğday nişastası
400 gr.un
1 paket muzlu puding
150 gr. pudra şekeri
1 paket kabartma tozu

Yapılışı

Tereyağını yumuşatalım. Üzerine pudra şekerini koyup blendırla karıştırmaya başlayalım. Yumurta ve sıvıyağıda  koyup karıştırmaya devam edelim. Kabartma tozunu, unumuzu, nişastamızı ve pudingimizi ilave edip yumuşak bir hamur elde
edelim. Hamurumuzu biraz dinlendirelim. Dinlenen hamurumuzdan küçük parçalar koparıp elimizle şekil vererek üzerlerine bir fındık yerleştirelim. Altı yağlanmış fırın tepsisine dizelim. Önceden ısıtılmış fırınımızda pişireleim. Servis tabağına alıp üzerine pudra şekeri dökerek afiyetle yiyelim.(ben pudra şekeri üzerine serpmedim.)

FINDIKLI KURABİYENİN ŞİFASI

1. Kişinin kendisini iyi hissetmesini sağlar.
2. Zayıf kişilerin kilo almalarını sağlar.
3. İshale karşı iyi gelir

17 yorum:

GÜLOANNE dedi ki...

çok sevdiğim bir kurabiyedir ne güzel olmuş kıyır kıyır tam kurabiye tadında ellerinize sağlık

sevda dedi ki...

nişastada olunca kıyır kıyır bir kurabiye olmuştur.ellerinize sağlık.saygılar.

safiye önal dedi ki...

merhaba sitenizi çok beğendim ellerinize sağlık yediklerimizin faydalarını bilmek güzell takipçiniz olacağım :)))
http://yeduaet.blogspot.com
benide izlemeye bekelrim

Priya Sreeram dedi ki...

nice recipe- love those cookies

senemcabuk dedi ki...

Elinize sağlık Fuat bey. Sağlıkla kalın

Tümay Öztürk dedi ki...

Yanında mis gibi bir neskafe ile harika. Ellerinize sağlık...

yeşim dedi ki...

ellerinize sağlık fuat bey kurabiyeler harika görünüyor.afiyet şifalar olsun.bol lezzetli bir hafta diliyorum.saygılar.

misketlimonu dedi ki...

Fuat Bey mis gibi kokmuştur bu kurabiyeler pişerken. Çok seviyorum fındıklı tatlıları. Ellerinize sağlık..

Özgen dedi ki...

Elinize sağlık çok bereketli ve kıyır kıyır bir kurabiye olmalı sevgiler...

tatlilar gülcandan dedi ki...

Hayirli aksamlar .Blogunuz cok güzel olmus emeklerinize saglik .Kurabiye nin tarifi aldik ilk firsatta deneyecegim sevgiler.

Catarina - ReceitaseSaboresdoMundo dedi ki...

Que delicia que ficaram esses biscoitos. Devem ser uma delicia
Comprimentos

YELDA dedi ki...

nişastalı bir tarif arıyordum süper oldu. Ellerinize sağlık..

Esra Arıcan dedi ki...

Selamlar

Blogunuzu cok begendim tebrik ediyorum. Kurabiyelerde enfes gozukuyor. Ellerinize saglik. Bende blog yazmaya basladim daha cok yeni bakmak isterseniz diye adresimi gonderiyorum. Simdiden tesekkurler...
http://haydiyemekyiyelim.blogspot.com

Vidhya dedi ki...

Cookies look so delicious.

lezzet-i mekan (serpil) dedi ki...

şeker parenin şerbetsizi gibi görünüyor, ellerinize sağlık, hayırlı cumalar dilerim.

Banu dedi ki...

Hayırlı kandiller olsun Fuat Bey...
Kurabiyeler nefis olmuş ellerinize sağlık... İlmir dolması da iştah açıyor hımm afiyet şeker olsun...
Saygılar...

Betül KÖROĞLU dedi ki...

Kandilin mübarek olsun canım

sevgiler