İzleyiciler

1 Aralık 2010 Çarşamba

YENİ ÖDÜLLERİM

İLK ÖDÜLÜM
Sevgili blogger arkadaşım Soumya'dan,  kendisine çok teşekkürlerimi gönderiyorum. Bana onur veren bu güzel ödülü tüm blog arkadaşlarıma hediye etmek istiyorum. Fakat ödülün kuralı gereği bende mutlaka 15 blogger arkadaşıma göndermem gerekiyormuş.
Gülcan

Evet sizlere kolay gelsin arkadaşlar.





İKİNCİ ÖDÜLÜM
Sevgili blogger arkadaşım Gülcan'ın sevimli mutfağından Gülcan hanıma çok teşekkürlerimi sunuyorum. Çok sağolsun. Bende bu ödülümü aşağıdaki arkadaşlarıma hediye ediyorum.
Mutfak Robotu
Soumya's kitchen
Saniyesultan
Yemekbiraşk
papatya68

21 yorum:

Nadji dedi ki...

2 jolis prix. Bravo!!!!
A bientôt.

kesito dedi ki...

Enhorabuena!!!, muy merecidos esos premios
Saludos!!

papatya68 dedi ki...

selam Fuat bey
ödülleriniz hayırlı olsun oskar ödülümü almaya geldim kırmızı halı göremedim:) ama aldım çok teşekkür ederim beni onurlandırdınız sağolun
hemen bugün bloğumda yayınlamak istiyorum inşaallah
sağlıcakla

saniyesultan dedi ki...

ödül için çok teşekkür ederim beni düşünmenize çok sevindim.

Tümay Öztürk dedi ki...

Çok teşekkür ederim Fuat bey:) Ödülümü aldım saolun:)

GÜLOANNE dedi ki...

merhaba Fuat Bey ödülümü aldım beni onurlandırdınız çok teşekkür ederim yüreğinize sağlık saygılar

çeşnici Handan dedi ki...

Fuat Bey ödülleriniz için tebrik ederim. Beni de ödüle layık gördüğünüz için çok teşekkürler. Ödülümü sevgiyle alıyorum.

seda dedi ki...

Fuat bey çok teşekkür ederim bu güzel ödül için. sabah sabah boğumu açtım ve karşıma çok güzel bir süpriz çıktı. Güne sayenizde çok mutlu başladım çok teşekkürler

Birsel ve İrem dedi ki...

Ödülleriniz için tebrik ediyorum. Beni de ödüle layık gördüğünüz için teşekkür ediyorum.
Hayırlı günler.

BETÜLCE dedi ki...

Ödülleriniz için tebrik ediyorum.Benide bu güzel ödüle layık gördüğünüz için çok teşekkür ederim.

Banu dedi ki...

Fuat Bey ödülleriniz için sizi tebrik ederim... Benide ödüle layık gördüğünüz için çok teşekkür ederim. Hemen şimdi yayınlıyacağım.
Saygılar...

sevda deniz dedi ki...

ödülleriniz hayırlı olsun fuat bey.ayrıca benide ödüle layık gördüğünüz için çok teşekkür ederim.çok mutlu oldum.sevgiler.

mutfaktaki rüya - Arzu- dedi ki...

Fuat Bey benide ödüle layık gördüğünüz için teşekkürler.Ödülümü kabul ediyor,saygılarımı sunuyorum.

aysemmutfakta dedi ki...

ödülünüzü tebrik ediyorum hayırlı günler diliyorum....

bülbülünyeri dedi ki...

Merhaba,
ödüllerinizi kutluyorum.
Sağlıkla kalın.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

koşarak geldim Fuat Bey
önce ödülleriniz için sizi kutluyorum
vermiş olduğunuz ödül için de çok çok teşekkür ediyorum
mutlu oldum
sağolun varolun...

umutluhayat dedi ki...

inceliğiniz için çok teşekkürler fuat bey

Yemekçinin Mekanı/Nazlı dedi ki...

Tebrikler Fuat bey...

Gelibolu17 dedi ki...

Ödülleriniz hayırlı olsun öncelikle:)
Benide hatırladığınız için çok teşekkür ediyorum,layık olmaya çalışacağım,sürpriz çok iyi geldi inanın:)
sizin ve diğer arkadaşlarımın değerli ödülleri sayesinde güne keyifle başladım:)
en kısa zamanda cevap yazıcağım...
sevgiler,selamlar

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

tebrikler..bende de bir miminiz var kabul ederseniz

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

tebrikler fuat bey