İzleyiciler

5 Ağustos 2010 Perşembe

KUMLU KURABİYE


KUMLU KURABİYE
(Ağızda kum gibi dağılan kurabiye)
Malzemeler

100 gr. tereyağı (yumuşamış)
2 su bardağı  nişasta
1 su bardağı pudra şekeri
2 adet yumurtanın beyazı
1 çay bardağı  un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya

Yapılışı

Terayağ ile pudra şekerini çok iyi bir şekilde çırpalım. Diğer malzemelerimizi üzerine koyup yoğurmaya başlayalım. Kulak memesi yumuşaklığında bir hamur elde edelim. Hamurda küçük parçalar koparalım. Elimizle şekil verip fırın tepsisine dizelim. Önceden ısıtılmış fırında pişirelim. Piştiğinde sevis tabağımıza alıp afiyetle yiyelim.

KUMLU KURABİYENİN ŞİFASI

01. Bağırsaklara faydalıdır.
02. Öksürüğü keser.
03. Sesi açar, göğüsü yumuşatır.
04. Anne sütünü artırır.

20 yorum:

jose manuel dedi ki...

Estas galletitas se ven estupenda. Me las copio para pendientes. Saludos

Oznur dedi ki...

ellerinize saglik cok guzel gorunuyor

deafmute dedi ki...

Kum gibi ağızda dağılması nişastadan olmalı.
Bu tarifin biraz daha farklısını mantar kurabiye olarak hazırlıyorum bende...
Elinize sağlık.

tatesal dedi ki...

Fuat Bey;hergün bana yorum yazıyorsunuz çok teşekkür ederim...Ama ben iş yerinden size yorum yazamıyuorum buda bilgisayar ayarlarımdan kaynaklanıyor...Yorum ayarlarınızı pop-up açılır pencere veya tam sayfa yapabilirseniz yazabilirim...hatta birçok kişi sizin yorum ayarınız olan aşağıya katıştırılmış formda olan sayfalara yorum yazamıyor,ben şu an evden yazıyorum,sürekli takip ettiğim sayfanıza yorum yazamamak üzücü oluyor tabi,kusura bakmayın,kurabiyeler enfes görünüyor,iyi geceler....

umutluhayat dedi ki...

ne kadar da güzel çatlamış fuat bey.nefis görünüyor.ellerinize sağlık

Fatoş Öztürk dedi ki...

Merhaba ziyaretiniz ve değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.Ayrıca kurabiyeler çok lezzetli görünüyorlar ellerinize sağlık.İyi geceler...

mintininmutfağı dedi ki...

ellerinize sağlık efendim.çok güzel görünüyorlar

Eylem dedi ki...

ben bir türlü bu şekilde aygızda dagılan kurabiyelerden yapamadım.ama azimliyim yapacagım.ellerinize saglık.

Tümay dedi ki...

Un kurabiyesi gibi. Bayılırım. Ellerinize sağlık:)

Fuat Gencal dedi ki...

Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Çok sağolun.

Saygılarımla.

Banu dedi ki...

Kum kurabiyesi ismi bile iştah açıyor... Ellerinize sağlık. Yanıda çayla limonatayla ne de güzel olur.... Saygılarımla...

yetur dedi ki...

nişastalı kurabiyeleri çok severim çay ile nefis olur.elinize sağlık.hayırlı cumalar lezzet dolu hafta sonları dilerim.

mine dedi ki...

en sevdiklerimden biridir, ellerinize sağlık

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

ellerinize sağlık bayılırım nişastalı kurabiyelere içine hep normal unda koyarım ama bir seferde böyle denicem hayırlı cumalar

Fuat Gencal dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Sağolun.

Saygılarımla.

Maria Antonietta dedi ki...

Fabulous cookies recipe. Thanks

Leyla dedi ki...

Bu tarif bu akşam denenecek :)) Ellerinize sağlık,sevgiler...

Leyla dedi ki...

Denedim,tadı haaarika oldu,ama ben cevizli yaptım,gönül rahatlığıyla denenebilecek bir tarif.

Fuat Gencal dedi ki...

Afiyet olsun inşaallah. Çok teşekkür ederim. Sağolun.

Saygılar.

Yıldız dedi ki...

Pamuk şekeri gibi ne güzel görünüyor ellerinize sağlık.....