İzleyiciler

22 Haziran 2010 Salı

ÇOK HASTAYDIM


ÇOK HASTAYDIM
Yaklaşık bir haftadır bilgisayar ortamından uzaktayım. Kendimi çok kötü hissediyordum. Boğazlarım ağrıyor bademciklerim şişmiş iltihaplanmış, müthiş başağrısı, mide bulantısı şikayetleri ile doktora gittim. Çok ağır üşüttüğümü söyledi ve on adet iğne,ilaç vererek kesin istirahat etmemi istedi. Bende elimden geldiğince istirahat etmeye çalıştım. Hiç halim yoktu konuşmaya bile mecalim yoktu. Hemen hemen bir hafta sürdü. Hiç yemekde yiyemedim. Birazda zayıflamışım. Bugün kendimi biraz iyi hissetmeye başladım. Heralde ilaçlar etkisini göstermeye başladı. Hamd olsun iyileşiyorum.

Sevgi ve saygılarımla.

6 yorum:

umutluhayat dedi ki...

geçmiş olsun fuat bey aynı dert bendede var ama bebeğim olduğu için iss6tirahat tmeye fırsat bulamıyoru.bu yaz nezleside çok zor geçiyor.saygılarınla

yetur dedi ki...

Rabbim şifa versin çok geçmiş olsun.sağlıkı günler dilerim.

Pepela dedi ki...

Şafi olan Rabbimiz şifa versin..
Geçmiş olsun..
Selametle..

Fuat Gencal dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Çok sağolun.

Saygılarımla

papatya68 dedi ki...

Fuat bey geçmiş olsun Rabbim şifa versin bende 15 gündür atlatmaya çalışıyorum şiddetli grip sanırım yaz havası ile birlikte bir mikrop dolaşıyor ortalıkta çünki çok kişi aynı hastalıklardan şikayetci Allah hepimize şifa versin sağlıklı günler dilerm

NEŞELİ GÜNLER dedi ki...

EFENDİM GEÇMİŞLER OLSUN RABBİM ŞİFA VERSİN İNŞALLAH