İzleyiciler

12 Eylül 2010 Pazar

EMEĞE SAYGI LÜTFEN

KINIYORUM
Öncelikle tüm blog arkadaşlarımın geçmiş Ramazan bayramlarını kutluyorum. Bayram dönüşü bloğuma girdiğimde Tatlılar Gülcandan (http://tatllar.blogspot.com/%20)blog arkadaşımın uyarısı ile yaptığım incelemede sitemde bulunan tüm tarif ve resimlerimin http://yemek-tarifi.tk/ adlı sitede izinsiz alınıp yayınlandığını gördüm. Emeğe karşı yapılan saygısızlığı şiddetle kınıyorum. Bu yayını yapan arkadaşlarıda uyarıyorum. http://şifaliyemektarifleri.blogspot/ sitesine ait tüm tarif ve resimleri en kısa bir sürede yayından kaldırmaları ve birdaha böyle bir olaya yeltenmemeleri aksi taktirde kanuni haklarımı kullanacağımı bildiririm.

8 yorum:

tatlilar gülcandan dedi ki...

Abicim sizin bir cok tarifleriniz

http://www.resimliyemektarifler.com/ yayinlaniyor tüm arkadaslarimizin bu gün kac saattir internetteyim gercekten utanilacak bir durun nütfen bu bloga ziyaret edip tariflere ve resimlee bir göz atin bir hirsizda burada var sevgiler.

cingifilli dedi ki...

aa ne kadar ayıp.yeteneksiz olabilirler bari saygılı olsunlar.biz ne emek harcıyoruz.

EV DEKORASYON HOBİ dedi ki...

Ben de kınıyorum.Ama bir çözüm de bulamıyoruz.En azından kendi yayınladığınız fotografların üstüne site adını yazınız.Kopyaladıklarında hiç olmazsa sizin sitenizin adı ve linki çıksın.Sevgiler.Aida

umutluhayat dedi ki...

geçmiş bayramını< kutlu olsun fuT BEY.ÇOK ÇİRKİN BİR DAVRANIŞİ.BENDE KINIYORUM.

iklim dedi ki...

bu büyük bir dert.ben şiir bloğumu bu endişeler yüzünden kapattım.hala içimde yaradır.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Fuat Bey,
Bende bu hırsızlık olaylarından çok muzdaribim.
Resimlerimin kenarına isim yazıyorum, kırpıp yayınlıyorlar.
Tam ortasına yazıyorum yine çalıyorlar.
Onların derdi, internette bir tarif arandığında üst sıralarda çıkmak ve onların sayfasına tıklanması.
Tıklanma sayısı reklam gelirlerini arttırıyor.
(Kazandıkları her kuruş, haram zıkkım olsun)
Resimlerin üzerinde ismimizin yazması umurlarında bile değil.
Bence bizim için tek çözüm yolu, Google'a ait olan bloglarımızın sayfalarının kopyalanma özelliğinin ortadan kaldırılması.
Milliyet'in blogları asla kopyalanamıyor.
Niçin koskoca Google'da bunu yapmasın.
Başka türlü bu hırsızlardan yakamızı kurtaramayacağız.

annemineli dedi ki...

Saygıdeğer arkadaşım''yemek emek ister'' blogunuzun emeğini çalanları kınıyorum.Elimizden geleni yapmak isterim.Saygılarrrr...

Leyla dedi ki...

Çok yazık,çok ayıp. Muhteremle afiyetle' nin söylediklerine aynen katılıyorum.